جشن فراغت 721 تن ازمحصلین پوهنځی های هفته گانه پوهنتون بغلان طی محفل با شکوه برگزارکردید.

0
115

جشن فراغت 721 تن ازمحصلین پوهنځی های هفته گانه پوهنتون بغلان طی محفل با شکوه برگزارکردید.

5 دسمبر 2022

 

در محفلی که به همین مناسبت برگزار شده بود، دکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی، گل رحمان رحمانی رئیس پوهنتو ن بغلان، معاونین، روسای پوهنځی ها، اساتید پوهنتون متذکره، مولوی اسدالله مصطفی هاشمی رئیس اطلاعات و فرهنگ، دوستان و اقارب فارغ التحصیلان اشتراک نموده بودند.

 

محفل با تلاوت آیات چند از کلم الله مجید آغاز گردید، در نخست پوهنیار گل رحمان رحمانی رئیس پوهنتون بغلان ضمن خوش آمدید به مهمانان و اشتراک کننده گان فراغت محصلان یاد شده را به محصلین و خانواده های شان تبریک گفته آنان را سرمایه ملی خوانده و از آنان خواست تا در راه تحصیل و آبادی کشور از هیچ نوع سعی و تلاش در یغ نکرده و خود را به مدارج بالای علمی برسانند.

 

دکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی فراغت محصلان متذکره را تبریک گفته بیان داشت که فراگیری علم وجیبه دینی هر مسلمان است، هدف از تحصیل جوانان باید صرفا کسب منفعت مادی نبوده بلکه جنبه معنوی آنرا نیز در نظر گیرند.

 

در ادامه محفل محمد جاوید نسیمی معاون امور محصلان پوهنتنون متذکره صحبت نموده مشکلات فراراه محصلین پوهنتون بغلان را به مسولین شریک ساحت، سپس سایر
سخنرانان و اراکین دولتی بالنوبه صحبت نموده از همکاری های شان در قسمت زمینه کار با محصلان فارغ شده وعده دادند.

خبرها مرتبط به این

د لوړو زده کړو سرپرست وزیر نن ورځ په خپل کاري دفتر کې د ترکیې له سفیر سره وکتل.

محفل با دعایه مولوی عبدالواحد لیاقت رئیس پوهنځی شرعیات وتوذیع تصدیق نامه ها به فارغان به پایان رسید.

Leave a reply