یک مرد همسر سابقش را در برلین به قتل رساند

0
58

تلویزیون باغی: یک مرد در پایتخت آلمان با ضربات چاقو خانم سابقش را که مادر شش فرزندش بود به قتل رساند. پولیس آلمان ساعاتی پس از این قتل فجیع، مرد را بازداشت کرد. گفته می شود که این خانواده پناهجویانی از افغانستان هستند.

چندین تن از رهگذران شاهد وقوع قتلی فجیع در برلین بودند. مردی مسلح با چاقو روز جمعه در منطقه پانکو در برلین، به زنی حمله ور شده و او را به شدت زخمی کرد.

روزنامه صبح برلین نوشته که این زن ۳۱ ساله در محل حمله جان باخت و تلاش های نیروهای نجات فایده ای نداشت. به گفته مقامات پولیس برلین، این زن همسر سابق مرد مهاجم و مادر شش فرزند بود. این روزنامه همچنان به نقل از مقامات نوشته که این خانواده پناهجویانی از افغانستان هستند.

مرد مهاجم پس از قتل از محل فرار کرد، اما شاهدان گفتند که او را شناسایی کرده اند. فقط چند ساعتی بعد، این مردم در یک اقامتگاه پناهجویان شناسایی شد.

سخنگوی پلیس برلین به شبکه تلویزیونی “ان تی وی” آلمان گفت: «مظنون ۴۲ ساله دستگیر شد و گفته می شود که از مقتول شش فرزند دارد. مرد مظنون است که زن را در حوالی صبح جمعه کشته است.» به گفته وی ممکن است انگیزه این قتل مشکلات خانوادگی بوده باشد.

دو مرد افغان به اتهام قتل خواهرشان در آلمان بازداشت شدند

Leave a reply