مسوول رکود اقتصاد پاکستان، عمران خان است_شریف

0
79

تلویزیون باغی: شهباز شریف، صدر اعظم جدید پاکستان می‌گوید که عمران خان، صدر اعظم پیشین آن کشور مسوول رکود اقتصاد پاکستان است و به گفتۀ وی تا انتخابات ماه اکتوبر سال آینده، ممکن ماه‌های دشواری در پیش باشد.

آقای شریف روز پنجشنبه ۱۴ اپریل (۲۵ حمل) هنگام بازدید از یک پروژه مترو در شهر راولپندی، از کندی کار توسعه زیربناها انتقاد کرد. او گفت:”تقریباً تمام سکتور‌های اقتصاد تحت رهبری عمران خان راکد ماندند. ”

شهباز شریف روز دوشنبه پس از به صفت صدر اعظم جدید پاکستان حلف وفاداری یاد کرد که عمران خان با رای عدم اعتماد پارلمان، از کرسی صدارت عزل شد. آقای شریف تا هنوز در حال نهایی کردن کابینه خود است، اما تحت شعار “سرعت پاکستان” خواستار تسریع پروژه‌های توسعه‌ای و اصلاح اقتصاد شده است.

سیاست “سرعت پاکستان” او برنامه مشابهی است که او به عنوان والی پنجاب معرفی کرده بود، جایی که او با راه اندازی یک سری پروژه‌های بزرگ رای و اعتبار مردم را جلب کرده بود.

آقای شریف در روز اول صدارت خود دستور داد تا هفته کاری از پنج روز به شش روز و شروع ساعات کاری را از ۱۰ صبح به هشت صبح تغییر یابد.

دفتر آقای شریف گفت که دولت “اقدامات اضطراری” را برای تثبیت اقتصاد اتخاذ خواهد کرد که روی بهبود وضعیت مردم عادی تمرکز خواهد داشت.

استعفا بیش از ۱۰۰ نماینده حزب تحریک انصاف به رهبری عمران خان، از پارلمان پاکستان

Leave a reply