افتخاری دیگر برای پاکستان؛ پاکستان دو مقام در فدراسیون پل آسیا و خاورمیانه دارد

0
122

افتخاری دیگر برای پاکستان؛ پاکستان دو مقام در فدراسیون پل آسیا و خاورمیانه دارد

 

مباشر لقمان رئیس فدراسیون پل پاکستان به عنوان نایب رئیس فدراسیون پل آسیا و خاورمیانه انتخاب شد. لاهور افتخاری دیگر برای پاکستان، رئیس فدراسیون پل پاکستان، مبشر لقمان، نایب رئیس فدراسیون بریج آسیا و خاورمیانه و دبیر کل فدراسیون پل پاکستان، احسان قدیر به عنوان دبیرکل فدراسیون پل آسیا و خاورمیانه انتخاب شدند.

نشست فدراسیون پل های آسیا و خاورمیانه در هتل پی سی لاهور مرکز استان پنجاب برگزار شد. لقمان، دبیرکل احسان قدیر، کاپیتان های تیم هایی از جمله هند، بنگلادش، امارات، اردن شرکت کردند.

مبشر لقمان به اتفاق آرا نایب رئیس فدراسیون پل های آسیا و خاورمیانه و احسان قدیر نایب رئیس فدراسیون پل های آسیا و خاورمیانهبه عنوان دبیر کل منصوب شد.

لازم به ذکر است که افتخار بزرگی برای پاکستان است که مبشر لقمان به دلیل تلاش های خستگی ناپذیرش برای توسعه این برج در مدت کوتاهی این افتخار را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است که این نه تنها افتخاری برای مبشر لقمان و فدراسیون بریج پاکستان است، بلکه برای کشور پاکستان نیز افتخاری است که از خدمات مبشر لقمان در عرصه بازی در سطح بین المللی قدردانی می شود.

خبرهای مرتبط به این:

امارت اسلامی افغانستان: به اشغال امریکا پایان دادیم

در همین حال فدراسیون بریج پاکستان این پیروزی را به مبشیر لقمان تبریک گفت و بهترین آرزوها را برای وی ابراز کرد. مباشر لقمان علاوه بر این گفت که من همیشه تمام انرژی خود را برای پیشرفت این ورزش به کار می برم همانطور که قبلا برای توسعه این ورزش فعال بودم.

Leave a reply