تصمیم‌های نادرست اداره مهاجرت و پناهندگی آلمان سالانه میلیونرها یورو هزینه برمی‌دارد

0
55
تلویزیون باغی: تصمیمات نادرست اداره مهاجرت و پناهندگی آلمان “بامف” در مورد درخواست‌های پناهندگی سالانه میلیون‌ها یورو هزینه برمی‌دارد. این هزینه در سال گذشته ۱۷ میلیون یورو بوده که روندی رو به افزایش است.

کلارا بونگر، سخنگوی سیاست پناهندگی جناح چپ در پارلمان آلمان، که این ارقام را ارزیابی کرده، به روزنامه “نویه اوسنابروکر” گفته که سال گذشته با افزایشی چهار درصدی نسبت به سال ۲۰۲۰، هزینه بازنگری تصمیمات “بامف” به ۱۷ میلیون یورو رسید که از پول مالیه دهندگان این کشور پرداخت می‌شود.

براساس قانون آلمان، پناهجویان حق دارند ظرف دو هفته به تصمیم اداره مهاجرت و پناهندگی به محکمه اداری درخواست تجدیدنظر کنند که این روند هزینه برمی‌دارد.

به نقل از این سیاستمدار آلمانی، اگر به پنج سال گذشته نظری انداخته شود، کل هزینه‌‌های سالانه روند رسیدگی به این دوسیه‌ها بین ۱۶ تا ۲۵ میلیون یورو در نوسان بوده است. با وضف اینکه روند تجدیدنظر در پرونده‌ها اخیراً کاهش یافته، اما هزینه‌ها افزایش یافته اند.

از آغاز سال جاری تا ۲۰ اپریل، هزینه رسیدگی به درخواست‌های تجدیدنظر پناهجویان به ۵.۹ میلیون یورو رسیده که تا آخر سال برآورد می‌شود بالغ بر ۱۹ میلیون یورو خواهد رسید.

اخراج های انفرادی رد شده از آلمان هزینه هنگفتی بر می دارد

Leave a reply