تحقیق؛ بیش از نصف جمعیت امریکا به کووید۱۹ مصاب شده اند

0
38

تلویزیون باغی: بر اساس یک پژوهش در ایالات متحده، حدود ۵۸ درصد از جمعیت امریکا و بیش از ۷۵ در صد اطفال از زمان آغاز همه‌گیری به کووید۱۹ مبتلا شده اند.

این پژوهش بر نمونه‌های خون افرادی صورت گرفته است که بین ماه‌های دسمبر و فبروری، زمانی که واقعات نوع اومیکرون این ویروس در حال افزایش بود، در لابراتوارها آزمایش شده است.

دانشمندان در این پژوهش به دنبال انتی بادی خاصی بودند که تنها در واکنش به مصاب شدن به SARS-CoV-2 در بدن تولید می‌شود و توسط واکسین‌های کووید۱۹ تولید نمی‌شود.

براساس این مطالعه کودکان واکسین نشده بالاترین میزان عفونت و افراد سالمندتر از ۶۵ سال که واکسین شده بودند، پایین‌ترین میزان عفونت را نشان داده اند.

انتی بادی مرتبط با کووید۱۹در کودکان ۱۱ ساله و کوچکتر از آن، ۷۵.۲ درصد مثبت بود که نظر به سه ماه گذشته که ۴۴.۲ در صد بود، افزایش قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.

برای کودکان بین ۱۲ تا ۱۷ ساله میزان انتی بادی در خون ۷۴.۲ در صد بود. این رقم بین ماه‌های سپتمبر و دسمبر ۴۵.۶ در صد بود. در سه ماه قبل از موج اومیکرون، میزان ابتلای کل جمعیت امریکا ۳۳.۵ در صد بود.

کرستی کلارک از مرکز وقایه و کنترول امراض ایالات متحده در یک نشست خبری در مورد آمار این پژوهش گفت: داشتن انتی‌بادی‌های ناشی از عفونت لزوماً به این معنی نیست که شما در برابر عفونت آینده محافظت می‌شوید.

قربانیان ویروس کرونا به بیش از شش میلیون نفر رسید

Leave a reply