بازداشت حدود ۳۵ جوان پنجشیری در کابل از سوی طالبان

0
56

تلویزیون باغی: منابع در کابل می‌گویند که در جریان یک هفته اخیر حدود ۳۵ تن از جوانان پنجشیری در کابل از سوی طالبان بازداشت و به جای نامعلوم انتقال داده شده‌اند.

این منابع روز پنج‌شنبه، ۲۹ ثور، به روزنامه ۸صبح می‌گویند که روز سه‌شنبه، ساعت ۳:۳۰ بعد‌از‌ظهر طالبان در سرک چهل‌متره حاجی چمن، از مقابل مسجد حاجی چمن سه تن از جوانان پنجشیری را با خود برده‌اند که تاکنون از آنان اطلاعی در دست نیست.

این منابع می‌گویند که احمد‌بلال، ضیاالحق و جمیل در پیش روی خانه ضیاالحق باهم نشسته بودند که چند نفر مسلح از یک موتر کرولای شخصی به رنگ طلایی پایین می‌شوند، دست‌های این سه تن را پشت ‌سرشان می‌بندند، تلفن‌های‌شان را می‌گیرند و آن‌ها را با خود می‌برند.

این منابع تأیید می‌کنند که آنان افراد طالبان بودند که در موتر شخصی آمدند. به گفته آن‌ها، این سه جوان را در موتر نوع فورتنر سیاه‌رنگ انتقال داده‌اند.

این منابع می‌افزایند که در همان روز هفت تن را از منطقه ۳۱۵ خیرخانه، نه تن را از قلعه نجارها، سه تن را از آخر سرک چهل‌متره حاجی چمن و چندین تن دیگر را از سر کوتل و ساحات دیگر خیرخانه با خود برده‌اند که تاکنون از هیچ‌یک اطلاعی در دست نیست.

گروگان‌گیری‌ها از سوی طالبان در پنجشیر و حبس خانه‌گی باشنده‌گان

Leave a reply