از رانندگی تا مبصر سیاسی؛ چی گونه امکان داره!؟ 

0
73

از رانندگی تا مبصر سیاسی؛ چی گونه امکان داره!؟ 

 

تلویزیون باغی:

امروز من داستان جذاب زندگی یک پاکستانی سابق را با شما به اشتراک می گذارم که از گذشته خود فرار کرده و با استفاده از مهارت های خود در رانندگی تاکسی به یک ناظر سیاسی ماهر تبدیل شده است. شما تعجب می کنید. چطور ممکنه؟

خوب این مرد برای دو سال متوالی (2015 و 2016) در کانادا با دمای منفی 30 درجه هر روز به مدت 18 ساعت متوالی به مسافران مختلف می چرخد. ماهیت کنجکاو او را قادر ساخت تا عقل خود را از طریق گفتگوهای عمیق با مسافرانش به کار گیرد. متأسفانه او در نتیجه عادت آزاردهنده خود و ادعای این که “اگر به خدمت ادامه می دادم در ارتش پاکستان ژنرال می شدم” شغل خود را از دست داد، اما با دانشی که به تازگی به دست آورده بود به یک مفسر / وبلاگ نویس ژئوپلیتیک تبدیل شد. در رسانه ها.

مهارت های رتبه بندی عالی، قیاس های ماهرانه و چرخش U هیجان انگیز!!! او از جادوی خلاق آمیخته با ارتباطات معنوی استفاده می کند تا خلاء اعتبار را پر کند تا برکه هایی از نفرت علیه دشمن باستانی خود “پاکستان” و “ارتش” ایجاد کند. متأسفانه او آنقدر محبوب نیست که مردم بلافاصله او را بشناسند !!! پس باید اسمش را گرفت.» سید حیدررضا مهدی!!!

نفرت و خصومت او نسبت به ارتش نه تنها نتیجه اخراج بی شرمانه او از ارتش است، بلکه در خانواده نیز ادامه دارد که به طور ژنتیکی از پدرش SG مهدی معروف به ارث رسیده است. منجر به اخراج وی شد. به عنوان سرهنگ پیاده نظام در سال پنجم جنگ. در جای دیگر در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد، اما “بی نشان” همچنان از پایه ارتش استفاده می کند و از وابستگی خود به دولت و ملاقات با سایر افسران بازنشسته ارتش به عنوان منبع اطلاعات داخلی خود یاد می کند. یک مورد کلاسیک از کلاهبرداری با ایجاد روابط نزدیک خود با افسران ارتش به دنبال به دست آوردن اعتبار برای پیش بینی های خود است. من کورکورانه متقاعد شده ام که هرکس به هر دلیلی با حیدر مهدی (عجیب) ملاقات می کند باید از این تجربه توبه کند. من همچنین مطمئن هستم که در آینده هیچ کس حاضر نخواهد شد او را ملاقات کند یا در یک اتاق با او باشد، زیرا حیدر قطعا از این ملاقات برای دروغگویی به او استفاده خواهد کرد.

همه ما ضرب المثل معروف “آنچه می گذرد، می آید” را می شناسیم. !!! از 3 آوریل، حیدر مهدی که در تاکسی راحت خود در کانادا نشسته است، بی شرمانه اتهامات بی اساس را علیه دولت نظامی و رهبری آن مطرح کرده است، به جز زمانی که مدیر MCB او میان منشا، معامله شرم آور برای فروش نرم افزار گزارش شد. و با انتشار بانک سونری در اینترنت، راننده تاکسی کانادایی غش کرد و به دنده پنجم رفت و عواقب قانونی را تهدید کرد. حیدر مهدی – «او جات بولو» حیدر مهدی از حامیان سرسخت عمران خان و از منتقدان سرسخت ژنرال باجوا است؛ بیشتر دنبال کنید و منافع سیاسی خود را دنبال کنید. تحریک به نفرت و هرج و مرج در پاکستان. نظر حیدر مهدی در مورد ژنرال باجوا به قول خودش در زیر از طریق پست های خودش از سال 2017 (پس از تغییر از راننده تاکسی به مفسر سیاسی) به ذهن حیدر مهدی می پردازم. حیدر مهدی در 5 سپتامبر 2013 از سیاست زدایی ژنرال باجوا تمجید کرد و گفت: می دانم که ژنرال باجوا غیرسیاسی است و به دخالت نظامی در روندهای سیاسی و حکومتی اعتقادی ندارد. حیدر مهدی در 7 اکتبر، نواز شریف و زرداری را سگ خواند و مدعی شد که ارتش باید آنها را از بازی سیاسی خارج کند وگرنه مردم پاکستان دست به قیام های خشونت آمیز و کشتار خواهند زد.

در جولای 2018، حیدر مهدی سخنرانی ژنرال باجوا در کنفرانس امنیتی مونیخ را ستود و آن را “یکی از بهترین بیانیه ها در مورد دیدگاه و موضع پاکستان در مبارزه با افراط گرایی و تروریسم” خواند. بدون اینکه نقش غرب و به ویژه آمریکا در مقابله با این تهدید شرور برجسته شود. مهدی صعب در 22 آگوست 2019 بار دیگر از ژنرال باجوا تجلیل کرد و گفت: «ژنرال. باجوا به پاکیزگی، اصالت و شفافیت شهرت دارد، در نتیجه، نخست وزیر عمران برای ژنرال باجوا به عنوان یکی از مؤثرترین و نزدیک ترین مشاوران خود ارزش قائل است و از عدم شایستگی در اطراف نخست وزیر انتقاد می کند. یک حرف نقره ای کمیاب شوخی در مورد نخست وزیر!” شهرت بین المللی ژنرال باجوا نیز یک امتیاز مثبت برای دولت PTI است.

حیدر مهدی اواخر سال جاری در مورد انتصاب جنرال باجوا به عنوان رئیس ستاد ارتش گفت: “به نظر من این بهترین فرصت برای دولت است تا یک ستاد پنج ستاره، رئیس ستاد دفاع و جنرال باجوا ایجاد کند. به این سمت ارتقا دهید. هنگامی که دوره فعلی او در نوامبر 2019 با اختیارات عملیاتی کامل سه سرویس از جمله ارتش منقضی می شود، او کنترل عملیاتی را حفظ می کند. حیدر مهدی: «اینطور نباش» برای منافع سیاسی شخصی خود به سر ژنرال باجوا گل پرتاب می کنید و وقتی می بینید که ترجیحات سیاسی شخصی شما مورد حمایت قرار نمی گیرد، شروع به سرفه کردن از همان درخت می کنید. حیدر مهدی سوالات مورد نیاز خود را از خود بپرسید. آیا درست است که رهبری نظامی را برای همه چیز مقصر بدانیم و از شر آن خلاص شویم؟ آیا براندازی دموکراسی و لغو قانون اساسی جایز است؟ آیا این سیاست نفرت به نفع پاکستان است اگر جامعه ما را قطبی تر کند؟ شما افرادی را متهم می کنید که علیه شما پست می گذارند که متعلق به یک فرقه خاص هستند. خب من از این فرقه نیستم، پس این مشکل را حل کنید، حالا افراد چند فرقه علیه شما پست می گذارند. “اگر کسی در وبلاگ ها و پست های شما ورق بزند، نشان دادن تمایل شدید خود به یک فرقه خاص بسیار آسان تر خواهد بود.” لفاظی‌های ضد آمریکایی شما بعداً معنا پیدا می‌کند، اما قبل از اینکه ناراحت شوید، می‌خواهم اطلاعیه‌ای بدهم.» من شما را به خاطر فرقه گرایی سرزنش نمی کنم؛ این انتخاب شماست.

اما چیزی که من به آن اعتراض دارم این است که برای من بسیار عجیب است که در کانادا واقع شده است، ناگهان متوجه شدید که منشأ همه بدبختی های پاکستان دفتر رئیس ستاد ارتش است. و جهل شما حد و مرزی نمی شناسد، وقتی ادعا می کنید که بی اعتمادی مداوم شما و هدف قرار دادن رهبری نظامی برای اداره نظامی منطقی است. در حقیقت!! شما فکر می کنید اظهارات توهین آمیز شما واقعاً خدمت بزرگی به ارتش و به طور کلی به پاکستان است. اتکای فرهنگی، تعصب شما نسبت به ارتش و دوری از پاکستان ممکن است قضاوت شما را مبهم کند و علت اصلی تفکر مغرضانه شما باشد.

اتکای فرهنگی، تعصب شما نسبت به ارتش و دوری از پاکستان ممکن است قضاوت شما را مبهم کند و علت اصلی تفکر مغرضانه شما باشد. اجازه دهید چیزها را در دید مناسب برای مخاطبان شما قرار دهم. دفتر فرماندهی ارتش هیچ اختیاری جز آنچه قانون اساسی اجازه داده است ندارد. سوء استفاده از قدرت همان چیزی است که شما ادعا می کنید داستان گذشته (زمانی که در پاکستان زندگی می کردید) است، زمانی که حکومت نظامی هنوز در حال اجرا بود. در پاکستان حکومت نظامی وجود ندارد!!! هیچ رهبر سیاسی با اسلحه دستگیر نشده است!!! “هیچ چیزی به کسی تحمیل نشده است.” این یک بیانیه سیاسی است که برای بی کفایتی و بی کفایتی سیاسی به پایه های بزها انداخته شود. اگر احزاب سیاسی وجود داشته باشد، دوره پنج ساله تصدی و سیاستگذاری آنها نتوانسته است از زوال اجتماعی-اقتصادی و سوء مدیریت در پاکستان جلوگیری کند. او افراد، نهادها و مخالفان برکنار شده (اما نه خود) را مقصر می‌داند و صاحبان قدرت، دولت‌های قبلی را متهم به فساد می‌کنند، به دنبال بدهی بیشتر هستند، سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌ای بی‌ثبات را دنبال می‌کنند و زمانی که سرنوشتشان در دست آنهاست، آن را مقصر می‌دانند.

دولتی که شما را مسئول تمام بدبختی ها می داند تنها دفاعی است که این ملت در برابر سلطه بیگانگان دیده است. مراقب باش !!! وقتی ساکن خانه به دزدان می پیوندد، صاحبخانه نمی تواند سرایدار را سرزنش کند. صاحب خانه مسئولیت اصلی نگهداری از خانه خود را بر عهده دارد. مهدی از آوارگی و قطبی کردن خانه خود دست بردارید؛ امثال شما که از جنون خود کور هستید؛ مدام و ناخودآگاه درگیر بزرگ کردن شکاف ها… تهدید واقعی!!! شما هیچ خدمتی به ملت نمی کنید مگر اینکه از اظهارات خود “با ما یا علیه ما” دست بردارید. شر دیگری که می بینید همسایه شما آمریکاست. می خواهم از تو بپرسم حیدر، تو در مورد توطئه آمریکا چه کردی؟ چرا نروید و مقابل کاخ سفید تظاهرات کنید. یا شاید شما می ترسید که به پاکستان بازگردانده شوید. چرا زیاد در موردش ننویسید!!! حیدر!!! من از خوانندگان مشتاق شما هستم، باید تا به حال متوجه شده باشید. اجازه دهید در پایان به چند تفاوت دیگر اشاره کنم. وجدان شما برخاسته است، پس از برکناری عمران خان، دیدگاه های شما در مورد سیاست پاکستان موضوع تحقیق هدفمند نیست، بلکه تنها تکرار بازی اتهامات سیاسی است که مدت هاست گریبان پاکستان را گرفته است. شما بارها از ژنرال باجوا خواسته اید که قانون اساسی را زیر پا بگذارد و سیاست دموکراتیک را از بین ببرد، زیرا به شدت احساس می کنید که رهبر فرهنگی باید بازگردانده شود.

شما فکر می کنید اگر ارتش به شما دستور بدهد، درست است، اما اگر دستور شما را اجرا نکرد، فاسد است؛ دخالت است. این شناسایی همه مشکلات است !!!! حیدر!!! “شما فکر نمی کنید این اظهارات قدیمی شوند.” منظورم این است که با تکرار همان چیزها می توانید مردم را احمق تر کنید. بلوف شما نامیده شد!!! تا زمانی که رهبری سیاسی پاکستان مسئولیت منافع خود را بر عهده نگیرد و منافع ملی را زیر پا نگذارد، می ترسم این بازی ادامه یابد. حیدر مهدی «تا زمانی که روحت را به گمراه کردن مردم می‌فروشی». می ترسم بازی ادامه پیدا کند. از فروش روح خود دست بردارید، به پاکستان فکر کنید. حیدر به پاکستان بازگشت. ما می توانیم برای روان درمانی شما پول جمع آوری کنیم.

Leave a reply