تعیین رهنمود از سوی جبهه مقاومت ملی برای مسوولانش

0
64

تلویزیون باغی: جبهه مقاومت ملی در یک رهنمود ۲۱ فقره‌ای، برای مقاومت‌گران این جبهه مسوولیت‌ها، وظایف و مسیرهایی را مشخص کرده است.

هرچند بخش عمده‌ این رهنمود را توصیه‌های اخلاقی تشکیل می‌دهد، اما در بخش‌های دیگر آن به موضوعات انسجام، هماهنگی و تداوم مقاومت، اشاره شده است.

در این رهنمود به مقاومت‌گران توصیه شده است که لباس نظامی بر تن کنند و از مشابهت به افراد گروه‌های «تروریستی» و گذاشتن موهای دراز خودداری ورزند.

همچنان تاکید شده که امنیت و مصونیت قرارگاه‌های نظامی جبهه یه‌شکل جدی رعایت و از ورود افراد نامطمین تحت هر نامی، به قرارگاه‌ها و مکان‌ها محرم، خودداری شود.

در یکی از فقره‌ها آن گفته شده که از همین اکنون برای محل استقرار نیروها و قرارگاه‌ها، برای زمستان چنان برنامه‌ریزی شود که از یک‌ سو از دسترس دشمن خارج باشد و از سوی دیگر راه‌های اکمالاتی وجود داشته باشد.

در این رهنمود به مسوولان این جبهه دستور داده شده که از نشر تصاویر و گفت‌وگوی مقاومت‌گران با مطبوعات، به‌ خاطر مصونیت خانواده‌‌های‌شان جلوگیری و برای هر جبهه یک مسوول مطبوعات در نظر گرفته شود.

این رهنمود در حالی نشر می‌شود که اخیراً فعالیت جبهه مقاومت ملی افزایش یافته و براساس گفته‌های مسوولان این جبهه، نیروهای آنان در بخش‌هایی از چند ولایت با طالبان درگیر جنگ شده‌اند.

جبهه مقاومت ملی در تخار: ده روستا را تصرف کرده‌ایم

Leave a reply